? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sabtu, 11 Jun 2011

hello .. cerita harian ..

    heyyy , kawan-kawan ----
                                   
                      -------------- gosip pagypagy --------------


 ha nak cerita pasal diri aku ha , kadang kadang sedih kadang gembira kadang gedix kadang mengade kadang menggenyah . wacah !! hurm ..mcm hader kun pade diri semua orang ALLAH kan maha ADIL . so kita perlu laah MENGHARGAI PEMBERGIAN ALLAH TUH ENN ? BETOLL TAK ?
heehee ~ ha aku memang ta puas aty dengan diri aku nihy tpi terima kaseh la sebab hdup enn aku at dunia yang indah bagai ni  , ya allah nape lah lambat sangat hidupp at dunia xsabar betull aku nak amek lesen KERETA N MOTOR :) ha semua da tau ride tapi mau gy jalan jauh susahlah kunn , sebablesen takderr . hurm sedihhh ,, walau unn lesen tak ker aper ker semua tetap jalan . semua tempat aku pergy :) huhu
taper lakunn xmati la tuhh dont worryy ehh syg syg aku ni ,, hurm kalau mak bapak aku okeyh , dapat la aku kua bagai nyerr . hurm kadang lepak dengan orang tersygs ja da cukup best bgy aku walaupon dier kawan dengan aku , coz dier da mcm pakwe aku dah xkesa bagai la , event's aku memang happy time bersama dier and rakanrakan dier enn enn ? huhuhu aku memang suka dapat orang yang pandai jage haty aku mcm si dia <3 huahuarr :D .............   hurm kalau nak cerita sedihh ni pasal aku jangan cakap lah hari hari aku bengang dengan orang mcm kimak tuhh perh suka buad aku mcm mcm lagy .. wahai sahabat kuu jage lah haty cik minah sowang nihy , tolong jage siked pon tak boleh kerrr ? ape kau nak aku tolong tapi kau ade tolong happykun aku kerr ? geram lah kadang kadang kau tuhh suka baud aku menyirap jerrh !!
kalau bergaduhh nihy jangan akap la nak katea TAIKO xdeklah sngt enn ? betol too . huahuarr :D
tapi kalau aku xsuka dengan PEREMPUAN & LELAKI ha memang mampos la kau enn hari hari aku cARIKK pasal dengan kau . hehhh aku mengaku yang mulot aku mcm LONGKANG so ? ape kau boleh buad ? tell me ? kau tak payah lahh jage haty aku sngt because kau too depan jer lancang baek , tapi belakang macam hanjing panas jer kau :D wehh lilek jelah kau nihy . ha manusia da buad hati aku skaed suruh lilek . kimak hanjing . amek kau ! stupid people !  haa kalau nak cerita jelous ni jgn cakap la kadang dengan kawan laki sendri aku jelous harhar :P buduh jerp ! jelous ade sebab betol tak ? kalo betol aku cium siked :D :* kimak jaaa ! hurm siape yang kenal aku tau lah pangai aku macam maner ? enn ? so fham kene lah faham cik minah sowang nihy :D

p/s : weyh syg syg aku mintak maaf lah kalau aku terlalu bnyk silap dengan kau kyh , hidup manusia ni memang ade kesilapan walaupon kecik atau besar :D betoll enn ? huahua ... kau kenal aku mesti lah kau faham aku macam maner ? huahua :D ha maaf sngt kalau bnyk silapan aku pade u all okeyh :)
jangan lah kowang amek aty .

t/s : pade siape yang dengki tak habis tuhh , sila kun buad amalan BANYAK-BANYAK :D
!! aku bagy la kau nak buad aper pn, dunia semua punyer kun tapi haty masing-masing punyer kunn ?
so kalau kau nak terus kun haty BUSUX kau tuhh buad lah tambah PAHALA :D senyum je tngk muka kau mcm semut gigit tuhhh :) heh lelaki / perempuan kau jgn baget cakap aku mcm2 kyh , diri kau semua pon blumm betoll lagy . ckp AKU haktuiii ! dasar xsedar diri , weyh kauum laen tngk kau pon segan laaaa :D
hurm manusia bagai , urrr xheran lah kau jelous tuh ckp jela . aku pon xcakap yang aku ni perfect snGAT ..
kalau kau bagus it's iokeyh laahh tabik art same kau huarhuar :P kesah aku dengan orang yang dengki dengan aku nihy . mulot tempayan memang banyak kat tepi badan n sisi aku . huahuarrr :)

lelaki /// ------
   nak cakap pade kau , wehy memang tak semua perempuan baek n jahat betol enn ? so xpayah kau nak pandang hina sngt :) kyh . setahu aku lelaki skunk semua nak perempaun cantek , padehall kau tuhh maner handsome pon ! so xpayh lah kau BAGET bguss :) aku hormat kau sebagai lelaki `HERO` kau kun bagus so au hormat sangt tapi kau kalo tak hormaT aKU mcm maner aku hormat kau BOLEH JALAN lahhh !
mengucap cmbil senyum :)) .. senyum sedekah tau > ... < kau nak tau tak perempuan cakap lelaki isap rokok xhandsome :) huahua . takbaek untunk kesihatan dohh . kau tak syg diri kau kerr wahai kaum ADAM ... manusia semua dilahri cantek dan kacak . putih hitam pon ade . yawyawyawy .

perempuan /// -----
     ehh kaum hawa pulak kau ni semua kouple xkira haty ker ? atau pon kau pandang haty dan wajah dier ? hurmmm .... ada segelintir perempuan ni suka KIKIS DUET LELAKI ! huahuua manusia akhir zaman !
biase la too perkara semestinyer :D , lagy satuh perempuan skunk ni bnyk baget lawan tau la kau tuhh sexy pus cntek bontot .. hurm tuh semua xbawak at syurga kun tpi heraN suka DEDAH SANA SINI ? apa kess ? GILA DEDAH KER ? terpikir lah semua uhh . AKU XCAKAP AKU NI BAEK N PERFECT TAPI PELIK SIKED MANUSIA SEKUNK NIHY DEDAH SANA SINI :d
bila llah tuhan tuh nak bagy ajal dengan manusia sebegini . lepas dedah sane sini , dah tuhh mengandung BUANG ANAK SANA SINI (BALING DARI TINGKAT ATAS) ISH KAU PUNYER KEJI JEE ..
astagafiruullahallaazzimm ... o.O .. mak ayah hidup kun kowang untk kebaikan bukan buad bende sial tuhh la wehy , sedih tngk bayi yang merane tuhh . KAU XPERNAH FIKIR KER YANG KAU TUHH KEJAMKEJAM !! haiwan tuh pon pandai sayang anak die bukan mcm manusia sekarang !
dalahh BERANAK ANAK LUAR NIKAH dah tuh sane sini kau cmpk bayi yg xberslaah tuh , ish sungguh aku geram degn perempuan mcm tuh . kau sendri memperbodhh kunn diri kau ! dasar ibliss la kau perempaun yag jalang nihy :D .


 p/s kalo ade slaah dan silap aku mintak maaf tpi ni memang xleyh aku nak simpan dah , kesian lah pade diri sendiri wahai kaum hawa , kaum adam dan jgn la kau memperbuduh kun kaum hawa sngt :)
lelaki / perempuan same jelahh kun semua ade silap salah . ade baik jahat kunnn :))


 papepon thanks :) terima kasih kyh ..

0 ulasan: